Vážení zákazníci,
chtěli bychom Vás tímto informovat, o možnostech doručování zboží z našeho eshopu v období vánočních svátků. Garance dodání do Vánoc je u objednávek při platbě dobírkou nejpozději k datu 13.12.2017. Při platbe na účet musí být peníze připsány na náš účet nejpozději do 13.12.2017. Objednávky přijaty po tomto termínu budou řešeny do 21.12.2017, ale negarantujeme doručení zboží před vánoci. Objednávky přijaté po 21.12.2017 00:00 budeme expedovat až po novém roce 3.1.2017. Děkujeme za pochopení.

S pozdravem
Team Labeloo.cz

5 důvodů, proč máte pořád pupek

5 důvodů, proč máte pořád pupek
09.10.2015 12:44

Pokud nevyjídáte celý obsah ledničky, sladkého a tučného se dotknete pouze dlouhou tyčí, cvičíte důsledně, a tuk na břiše ne a ne zmizet? Můžete být zmateni, proč právě váš pupek, madla lásky, nebo jak říkáte svému OTP a Pepovi, stále nezmizel? Naneštěstí odpověď nemusí být úplně zřejmá. Snad vám následující tipy pomůžou k vašim vysněným sixpackům ;)

Zamyslete se nad některými věcmi, a třeba najdete přičinu.


1. Jste dlouho vzůru. Jste li dlouho do noci vzhůru, očekávejte, že tak to bude vnímat i vaše tělo, které nebude odpočívat a vaše bříško může dokonce růst. Výzkum z University of Pennsylvania zjistil, že ponocování může vést k přibývání na váze a k chutím na nezdravé jídlo. Z výzkumu vyplynulo, že účastníci, kteří spali jen 4 hodiny v noci 5 po sobě jdoucích nocí přijmuli o 550 kalorií více na noc ve srovnání s jedinci, kteří spali 10 hodin v noci.

fat belly labeloo equa2. Jste student. Data zveřejněná v Applied Physiology, Výživa a metabolismus v roce 2012 ukázaly, že v průběhu 4 let na vysoké škole 70% studentů přibralo na váze. Studii podstoupilo 131 studentů po dobu 4 let a zjistili, že nárůst váhy byl 5-15 kg na konci studia. Jedna věc je jasná, vysokoškoláci mají tendenci zůstávat dlouho vzhůru, špatně jíst a pijí příliš mnoho alkoholu, což vede k přibírání na váze.

3. Jste ve stresu! Americká psychologická asociace provedla průzkum a zjistila, že 40% vysoce namáhaných lidí, zahání stres jídlem. Stres také produkuje hormon kortizol, který zpomaluje váš metabolismus a vede k ukládání tuku přímo do vašeho středu - břicha.

4. Špatná dieta. Aby došlo k trvalé změně, nestačí jednorázové diety, jde o trvalou změnu životního stylu. Nárazové diety fungují v krátkodobém horizontu, ale jde pouze o iluzi. Krátkodobé a nárazové diety vás akorát připraví o živiny a potenciálně může zpomalit váš metabolismus. A co hůře, tyto diety mají negativní vliv na vaše srdce. Rozmyslete si, zda vám problémy se zdravím stojí za nárazové diety, který nemají ani trvalý účinek. Jo-jo efekt známe všichni.

5. Léky. Běžně předepisované léky, jako jsou antidepresiva, můžou vést k nárůstu tělesné hmotnosti. Zřejmě byste neměli vysadit vaše léky v případě, že právě po nich přibíráte, ale poraďte se svým lékařem. Ve většině případů existují alternativy bez vedeljších účinků zvyšování hmotnosti.

Jste též zarputilým bojovníkem s pneumatikou jako já? A našli jste možného viníka v tomto seznamu? Přizvěte do boje proti OTP i pitný režim, který je pomocníkem č.1 a designové láhve, které vám v boji pomůžou ;)

Vyberte si tu svou zde. 

Za lepší já!

labeloo

Získejte slevu 10 %

Přihlašte se do našeho newsletteru
a získejte slevu 10 % na Váš první nákup.

* povinné položky
zavřít
"Hodnocení obchodu na Zboží.cz