Vážení zákazníci,
chtěli bychom Vás tímto informovat, o možnostech doručování zboží z našeho eshopu v období vánočních svátků. Garance dodání do Vánoc je u objednávek při platbě dobírkou nejpozději k datu 13.12.2017. Při platbe na účet musí být peníze připsány na náš účet nejpozději do 13.12.2017. Objednávky přijaty po tomto termínu budou řešeny do 21.12.2017, ale negarantujeme doručení zboží před vánoci. Objednávky přijaté po 21.12.2017 00:00 budeme expedovat až po novém roce 3.1.2017. Děkujeme za pochopení.

S pozdravem
Team Labeloo.cz

8minutovka na spalování tuků

8minutovka na spalování tuků
19.02.2016 09:17

Ano, venku je zima, a ne každý má vůli nebo chuť v té zimě běhat. Ale cardio je potřebné, jestli chceme spalovat tuky. Takže se nabízí možnost běhacího pásu, který tak dobře všichni známe a já jsem pro vás na víkend připravila 8minutovku, která se dá zařadit do každého tréninku ;)

Tato tréninková mini jednotka je o intervalech. A každý trenér vám řekne, že pravé know-how každého, je právě práce s intervaly a mírou zatížení. Nebojte se, že těch 8 minut je málo, třeba právě tato metoda bude ta, která vám pomůže. A není problém, kdykoli s ní skončit nebo ji pozměnit.


fitness woman equa Skládá se z intervalů 30 sekund mírné tempo, 20 sekund střední tempo a 10 sekund vysoké až maximální tempo. A tuto sérii opakujeme.

Pokud hledáte něco na zrychlení vašeho metabolismu a rychlejší spalování tělesného tuku, vyzkoušejte denní 8minutovku 10 – 20 – 30 na běžícím páse od Luka Lombardo, vedoucího trenéra Mile High Run Clubu.

Nakloňte pás na 1,0 sklonu a udržte ho po celou dobu tréninku.

Začněte s warm-upem: 5 minut snadného joggingu (intenzita taková, že jste schopni udržet běžnou konverzaci).

Provádíme 4 série:

  • 30 sekund lehkým klusem (4-6 mph)
  • 20 sekund rychlého, ale kontrolovaného běhu (7-9 mph, rychlost, ve kterém jste schopni říct pár slov)
  • 10 sekund rychlého běhu maximální až submaximální intenzitou (10-12 mph, jakoby jste dobíhali do cílové čáry)

Odpočinek po dobu 1 minuty (rychlá chůze nebo lehký jogging)

Závěr: 5 minut jogging (intenzita taková, ve které udržíte konverzaci).


Víte, proč je dobré se před cvičením vážit? Rozdíl, mezi váhou před a po, vám ukáže, kolik jste toho vypotili. Minimálně tento rozdíl je nutné dorovnat a přidat něco navíc pro správnou funkci svalů a lepší regeneraci.

Vyberte si svou Equa a dodržujte pitný režim stylově. Každý se chceme přece ve fitku líbít ;)

Stay hydrated!

Vyber si tu svou!

Komentáře

Příspěvků: 0
Řadit: od nejnovějších | od nejstarších

Přidat příspěvek

Jméno:*
Nevyplňovat
Nevyplňovat
E-mail:*
WWW:
Nadpis:*
Text příspěvku:*
 
Získejte slevu 10 %

Přihlašte se do našeho newsletteru
a získejte slevu 10 % na Váš první nákup.

* povinné položky
zavřít
"Hodnocení obchodu na Zboží.cz